Tekstivastaukset

Mitä hyvää lukio-opiskelussa on ollut?
Kuinka kehittäisin lukiotani oppilaitoksena?

An­nan pa­lau­tet­ta esim. opin­to­jak­sois­ta.
Ehkä pa­nos­tai­sin enem­män sii­hen, että kai­kes­ta on sel­keä tie­to saa­ta­vil­la.
ei kai ke­hi­tet­tä­vää
Ei ke­hi­tet­tä­vää.
Ei ke­hi­tys ide­oi­ta.
ei tar­vii ke­hit­tää
ei tar­vit­se ke­hit­tää
ei tie­dä
ei tule mie­leen mi­tään mitä voi­si ke­hit­tää
em­mää­tiiä
En
en
En kyl­lä osaa sa­noa.
En mi­ten­kään.
en mi­te­nään
En oi­ke­as­taan mi­ten­kään.
En oi­kein mil­lään ta­val­la.
En oi­kein tie­dä.
En oi­kein tie­dä.
En ole var­ma
En oli­si var­ma
En osaa sa­noa
En osaa sa­noa mi­tään ke­hi­tet­tä­vää.
En osaa vas­ta­ta
en tie­dä
en tie­dä
En tie­dä
en tie­dä
en tie­dä en mi­ten­kään.
En tie­dä.
en tiiä
Enem­män oles­ke­lu paik­ko­ja.
Enem­män paik­ko­ja, jois­sa voi oles­kel­la väli­tun­neil­la ja hyp­py­tun­neil­la, sil­lä usein kaik­ki­al­la on aika täyt­tä.
Enem­män va­paut­ta opin­nois­sa
en­tie­dä
hal­vem­mat hin­nat kah­vi­oon
Hyvä paik­ka, ei ke­hi­tet­tä­vää mie­les­tä­ni, ai­no­as­taan kah­vio voi­si olla hie­man hal­vem­pi ( edel­li­set hin­nat oli­vat so­pi­via)
ikä­luok­kien vä­li­nen koh­te­lu toi­si­aan koh­taan
Jos­kus toi­voi­sin joil­ta­kin opet­ta­jil­ta enem­män ym­mär­rys­tä ja yh­teis­hen­ki kou­lus­sa voi­si olla hie­man pa­rem­pi.
Jot­kut opet­ta­jat jou­tu­vat an­ta­maan tar­kem­pia kri­tee­re­jä ko­kees­sa, var­sin­kin jos ky­sees­sä on va­paa­teks­ti­vas­taus (eikä vain esi­merk­ki­vas­taus), jot­ta opis­ke­li­jat osaa­vat pa­ran­taa il­mai­su­ta­po­jaan ko­keis­sa.
l- Ei tule mie­leen mi­tään.
Li­säi­sin viih­ty­vyyt­tä.
Li­sää ta­pah­tu­mia opis­ke­li­joil­le.
Lu­ki­o­ni ke­hit­tä­mi­sek­si ope­tuk­sek­si pi­dän tär­ke­ä­nä sitä, että ko­keet ja opis­ke­lu­aika ei­vät ra­si­ta opis­ke­li­joi­ta lii­kaa, on tär­ke­ää, että he op­pi­vat ih­mis­ten yh­den­ver­tai­sen koh­te­lun ar­von.
Lu­ki­os­sa voi­si olla enem­män ryh­mäyt­tä­vää ta­pah­tu­maa
Mi­nun mie­les­tä­ni ei ole mi­tään ke­hit­tä­mi­sen paik­kaa.
oppi­lai­tok­ses­sa­ni ei ole mi­tään ke­hi­tet­tä­vää kos­ka se on jo hyvä
Pa­rem­mat kul­ku mah­dol­li­suu­det kau­em­paa tu­le­val­le
Pa­rem­mat ruu­at
Pa­rem­mat tuo­lit luok­kiin!!
Pa­rem­paa ja laa­duk­kaam­paa ruo­kaa.
Pa­rem­paa ruo­kaa
Pa­rem­pi ilma­pii­ri
pa­rem­pi yh­teis­hen­ki
pien­tä syr­jin­tää on tul­lut abeil­ta 1 ja 2, jon­ka muut­tai­sin
Pyr­ki­sin eri­näi­sin kei­noin pa­ran­ta­maan kou­lum­me ilma­pii­riä.
Toi­voi­sin, että tie­tyt opet­ta­jat kes­kit­tyi­si­vät enem­män opet­ta­mi­seen kun tur­han päi­väi­seen jaa­rit­te­luun.
Vaih­tai­sin muu­ta­mia opet­ta­ji pois
Ves­soi­hin il­man­rai­kas­ti­met.
Vie­tän enem­män työ­tä alal­la, joka on ke­hi­tet­ty Suo­mes­sa, mut­ta ei Viet­na­mis­sa, ja jou­dun viet­tä­mään enem­män ai­kaa myös mu­siik­kii­ni ja kir­jal­li­suu­tee­ni
Voi­si olla hil­jai­sem­paa, vä­lil­lä ei saa työ­rau­haa

Mikä sai sinut valitsemaan opiskelupaikaksi nykyisen oppilaitoksesi?

Ha­lu­sin yh­dis­tää opis­ke­lun ja ur­hei­lun, jo­ten pää­dyin Ly­se­on lu­ki­on ur­hei­lu­lin­jal­le.

Mikäli koet lukio-opinnot liian kuormittaviksi, kerro mikä tekee ne kuormittaviksi?

en

Sa­von­lin­nan ly­se­on lu­kioEn­sim­mäi­sen vuo­si­kurs­sin tulo­ky­se­ly 2024-202525.3.2025