6. Palautemekanismit, mittarit, viestintäsuunnitelman arviointi sekä viestinnän onnistumisen arviointi

Pa­lau­tet­ta vies­tin­näs­tä saa­daan eri­lais­ten ky­se­ly­jen, ku­ten opis­ke­li­ja- ja huol­ta­ja­ky­se­ly­jen avul­la sekä suo­ra­na pa­laut­tee­na. Mi­kä­li kat­so­taan tar­peel­li­sek­si, voi­daan vies­tin­nän on­nis­tu­mi­ses­ta laa­tia eril­li­nen ky­se­ly. Pa­lau­te­me­ka­nis­me­ja ovat myös opin­to­jak­so­koh­tai­set pa­laut­teet sekä jak­so­pa­laut­teet. Va­paa­ta pa­lau­tet­ta saa­daan myös suul­li­ses­ti ja Wil­ma-vies­teil­lä.

Sekä vies­tin­näs­tä että muus­ta kou­lun toi­min­nas­ta saa­tuun pa­laut­tee­seen re­a­goi­daan oi­kea-ai­kai­ses­ti ja pa­laut­teen an­ta­jal­le vä­li­te­tään tie­to sii­tä, että hä­nen pa­laut­teen­sa on vas­taan­o­tet­tu ja kä­si­tel­ty.

Vies­tin­nän on­nis­tu­mi­sen osoit­ta­via mit­ta­rei­ta ovat:

Vies­tin­nän on­nis­tu­mi­sen se­lit­tä­viä ob­jek­tii­vi­sia mit­ta­rei­ta ovat:

Vies­tin­nän on­nis­tu­mi­sen se­lit­tä­viä sub­jek­tii­vi­sia mit­ta­rei­ta ovat:

Sa­von­lin­nan ly­se­on lu­ki­on vies­tin­tä­suun­ni­tel­maHuh­ti­kuu 202525.4.2025